Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 15 Iunie 2018
Marele trofeu al celei de-a XV-a ediții EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication pentru campania TOGETHER FOR MagicHOME

Marele trofeu al celei de-a XV-a ediții EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication pentru campania TOGETHER FOR MagicHOME

Agenția Jazz Communication a câștigat trofeul Grand Effie al ediției din 2018 a competiției cu același nume, pentru campania TOGETHER FOR MagicHOME. Inițiativa a însemnat 636 de oameni care au stat non-stop, timp de 23 de zile, pe Scaunul Solidarității, amplasat în vitrina Galateca, cu scopul de a strânge fonduri pentru MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu forme de cancer.

Alături de premiul cel mare, Jazz a obținut și două Gold Effie și un Silver în categoriile Branded Content, Positive Change – Non-Profit, respectiv Engaged Communities, pentru campaniile: din nou TOGETHER FOR MagicHOME și Time from Your Own Time (brand - Avon).

12 agenții și companii au fost premiate în cadrul Galei Effie, care s-a desfășurat la Palatul Bragadiru și a fost prezentată de Andi Moisescu. În total, au fost acordate 9 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie alături, bineînțeles, de Grand Effie. 

Agențiile și companiile câștigătoare de anul acesta sunt: Cohn & Jansen JWT, Fabryo Corporation, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Headvertising, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Group/Publicis One România, McCann Worldgroup România, Next Advertising, Publicis România/Publicis One România și Three.

Juriul competiției a fost condus de Nicoleta Eftimiu, Country Manager Coca-Cola România și Moldova, și a fost format din peste 120 de specialişti în comunicare, reprezentanţi ai clienţilor, ai agenţiilor de publicitate, de research şi CEO ai grupurilor de comunicare.

“Am văzut multe campanii foarte bune anul acesta, adevărate surse de inspirație pentru întreaga industrie de publicitate, un semn că piața evoluează, că noi toți devenim mai buni. Ingredientele câștigătoare au fost mixul între maturitate și soluțiile creative propuse, o doză sănătoasă de curaj și focusul către consumator. Pe termen mediu și lung, vor avea întotdeauna de câștigat brandurile care înțeleg cu adevărat ce își doresc consumatorii și vin cu soluții smart, creative la nevoile lor. Remarcabil pentru ediția din acest an este și numărul cu 30% mai mare al juraților care au venit din partea clienților, companii lider pe piețele pe care activează, creștere care a generat o calitate mai bună, mai complexă a dezbaterilor și o distilare mai clară a campaniilor pe criterii de eficiență.”, a declarat Nicoleta Eftimiu.  

Top 3 agenții care au obținut punctajul cel mai mare din competiție sunt Leo Burnett Group/Publicis One România, McCann Worldgroup România și Jazz Communication la egalitate cu UM România.

Leo Burnett Group/Publicis One România a obținut 8 premii - 3 Gold, 2 Silver și 3 Bronze în categoriile: Personal Care Products & Services, Alcoholic Beverages- Beers, Retail, Telecommunications, Media Idea, Engaged Communities și Business to Business, pentru campaniile – Lullaby (brand - Pampers), The Beer That Cheers to Dads (brand - Noroc), Animaterra (brand - Kaufland), #NETLIBERARE (brand - Telekom), Business Liber (brand - Telekom) și Vlogger's Swap (brand - Telekom).

McCann Worldgroup România a obținut 6 premii - 3 Gold, 2 Silver și un Bronze în categoriile: Non- alcoholic Beverages, Restaurants, New Product or Service Introduction, Brand Experience și Media Idea, pentru campanile - Festival Bracelet (brand - Coca-Cola), CEVA Something from KFC (brand - KFC), The Only Taco Bell On A 1208KM Radius (brand - Taco Bell) și Romania’s Next Big Vlogger (brand - Telekom).

Cei mai eficienţi clienţi ai ediției de anul acesta sunt: Telekom România cu 5 trofee (3 Gold, un Silver și un Bronze), The Coca-Cola Company, care a obținut 4 trofee (3 Gold și un Bronze) și Asociația MagiCAMP cu 3 trofee (Grand Effie, un Gold și un Silver). Și în ceea ce privește brandurile, topul arată similar: Telekom pe primul loc, Coca-Cola pe locul doi și MagicHOME pe locul trei.

Brandurile care au avut campanii câștigătoare la ediția 2018 a Romanian Effie Awards sunt: Aqua Carpatica, Auchan, Avon, Banca Transilvania, Coca-Cola, Enel, Grolsch, ING Bank, Kaufland, KFC, MagicHOME, Noroc, Pampers, Patria Bank, Savana, Storia.ro, Taco Bell, Telekom, Unisol și Visa.

Conform Effie Index, clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România.

Lista detaliată a câștigătorilor Romanian Effie Awards 2018 se găsește AICI.

Romanian Effie Awards 2018 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR, prezentat de Telekom Romania, Coca-Cola, Ursus şi Kaufland şi susţinut de Rompetrol. Parteneri strategici: Deloitte şi Nielsen. 

Mai multe detalii despre iniţiativă se regăsesc pe site-ul competiției www.effie.ro și pe pagina de Facebook Effie România.

                                                     ***

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing  şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

 

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare