Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Martie 2014
GolinHarris, Mercedes-Benz și Pizza Hut Delivery au creat Pantastic Mobile

GolinHarris, Mercedes-Benz și Pizza Hut Delivery au creat Pantastic Mobile

GolinHarris, alături de Mercedes-Benz și Pizza Hut Delivery, a lansat mașina de livrare de pizza, Pantastic Mobile, în cadrul unei campanii de promovare a noului model Citan din gama Mercedes-Benz.

de Teodora Ieșeanu
În perioada 25 noiembrie – 6 decembrie, utilizatorii care s-au înscris în aplicația dedicată de pe pagina de Facebook a Pizza Hut Delivery au avut șansa de a câștiga zilnic pizza. De asemenea, la finalul concursului online organizat de GolinHarris, alături de Mercedes-Benz și Pizza Hut Delivery, unul dintre participanți a câștigat un test drive special cu Mercedes-Benz Citan.

“Citan spune povestea profesioniștilor mereu în mișcare, care au nevoie de un partener de încredere în activitățile lor. Mercedes-Benz știe că oamenii au așteptări ridicate atunci când comandă mâncare și se așteaptă ca aceasta să ajungă în timp util și la cele mai înalte standarde de calitate. Prin campanie am vrut să demonstrăm că Citan poate fi partenerul ideal al tuturor celor care sunt în bussines-ul de food delivery si nu numai”, a declarat Ioana Lemnaru, Sales & Marketing Manager Vans, Mercedes-Benz România.

„La Pizza Hut Delivery, punem mare accent pe calitatea produselor noastre și pe faptul că întotdeauna comenzile primite de noi sunt livrate în maxim 30 de minute. Parteneriatul cu Mercedes-Benz Citan reflectă eforturile susținute de a ne respecta promisiunile pe care le facem în fața clienților noștri și, în același timp, arată preocuparea constantă a echipei Pizza Hut Delivery de a-și îmbunătăți mereu serviciile în avantajul clienților”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Pizza Hut Delivery.

Portofoliul extins de clienți ai echipei GolinHarris permite dezvoltarea unor campanii integrate, în care sunt implicate în mod relevant două sau mai multe branduri care au un culoar de promovare comun. Rapiditatea fiind una dintre valorile comune ale celor două companii, Pantastic Mobile a reprezentat vehiculul perfect pentru această campanie. Echipa GolinHarris a coordonat întreaga campanie, de la generarea conceptului, la implementarea și dezvoltarea aplicației de facebook și până la amplificarea în mediile tradiționale.

Extra Info

GolinHarris Bucureşti este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total 40 de birouri în America, EMEA si APAC.
Portofoliul de clienţi GolinHarris București include astăzi companii de renume precum: AFI Cotroceni, AFI Europe, AFI Ploieşti, Bancpost, BASF, Centrofarm, Colgate-Palmolive (România), Crucea Roşie Română, Electrolux, Focus Copii Dispăruţi, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, LIDL, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange România, Parlamentul European, Reprezentanța București, PeliFilip, PepsiCo, QuickMobile, Schneider Electric România, Salesianer Miettex, Titan, tocmai.ro, Transavia, URBB–United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, Vicomte A., X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul).
GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, Mobile Works şi Medic One şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.


sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare